مدارس مبین - استان مازندران

دبستان مبین راهیان کوثر در شهرستان نور با حضور فرمانده سپاه کربلا مازندران، مسئول بسیج دانش آموزی استان، فرماندار شهرستان نور، فرمانده سپاه شهرستان و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی و والدین دانش آموزان افتتاح شد.

به گزارش برترین خبر ، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران اظهار کرد: والدین با تربیت فرزند صالح علاوه بر عاقبت خود آینده فرزندانشان را نیز تضمین می کنند.

وی تصریح کرد: براساس بررسی های میدانی از مدارس تیزهوشان ، 80 درصد دانش آموزان این مدارس که معلمان فقط به فکر علم آموزی هستند و چیزی از تربیت، غیرت، ملیت و ایرانیت یاد ندادند بعد از یک مقطعی به خارج از کشور رفتند والدین در حسرت فرزندان خود هستند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران خاطرنشان کرد: امروز هشتمین مدرسه مبین به منظور کمک به مجموعه دولت در نظام تعلیم و تربیت در شهرستان نور افتتاح شد.

مسلمی با اشاره به تحصیل 800 دانش آموز مازندرانی در مدارس مبین این استان  گفت: رویکرد این مدارس در استان مازندران تربیت محور مبتنی بر سند تحول آموزش و پرورش است.

وی ادامه داد: نوع نگاه در اینگونه مدارس، پرداختن به تعلیم و تربیت دانش آموز تراز انقلاب به صورت توامان است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران یادآورشد: در نظر داریم تا اینگونه مدارس را در سایر شهرستان های مازندران وسطوح مختلف تحصیلی گسترش دهیم.

مقطع ابتدایی مهمترین دوره در آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت است

علی اصغر کریمی مدیر دبستان غیردولتی مبین راهیان کوثر شهرستان نور در گفت وگو با خبرنگار برترین خبر گفت: اتفاق زیبایی در شهر نور، شهر علم و فرهنگ و ادب رقم خورد و آن هم احداث مدرسه ای جدید و زیبا توسط خیر بزرگ نیک اندش کشور حاج حمیدرضا شاه حسینی افتخار شهرستان نور و بلده طبیه بوده است.

وی تصریح کرد: این دبستان با 700 مترمربع بنای آموزشی نوساز در 3 هزار متر مربع زمین دارای دو سالن ورزشی و کلاس های تمام هوشمند احداث شده است.

مدیر دبستان غیردولتی مبین راهیان کوثر شهرستان نورافزود: امسال تعداد 135 دانش آموز از مقطع پیش دبستانی تا پایه ششم در این دبستان به تحصیل می پردازند.

کریمی با اشاره به اینکه مجموعه مدرسه مبین، مدرسه زنجیره ای در کشور و استان مازندران و وابسته به موسسه آموزش فرهنگی راهیان کوثر کشور است، ادامه داد: این موسسه توانمند و قوی از دیرباز و حدود 25 سال در حال فعالیت است و تلاش دارد تا استعدادهای دانش آموزان را کشف و رشد دهد که بر همین اساس در این دبستان هم از کادر آموزشی با تجربه و نخبه استفاده شد تا در راستای برنامه های آموزشی و پرورشی گامی مثبت برداشته شود.

وی سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش را یکی از اهداف بسیار بزرگ و والای آموزش و پرورش و نظام آموزشی کشوردانست و گفت: این سند مورد تایید و توجه مقام معظم رهبری است که در نظر داریم تا با تدارک و اجرای برنامه های جامع و کامل در راستای سند تحول گام برداریم.

مدیر دبستان غیردولتی مبین راهیان کوثر شهرستان نور با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری دربیانیه گام دوم انقلاب در اولین توصیه به جوانان مسئله علم و پژوهش که باعث رشد و پیشرفت کشور می شود را مطرح کرده است، یادآورشد: مقطع ابتدایی پایه و اساس هر کشوری در حوزه تعلیم و تربیت است و امیدواریم با برنامه های کاربردی و تلاش معلمان عزیزنسل مومن و متعهد و متخصص و قرآنی مطابق با آمان های امام و رهبری را تقدیم ایران اسلامی کنیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

مؤسسه فرهنگی آموزشی راهیان کوثر مازندران
وابسته به سپاه کربلا

011-33345486

ساری، خیابان پاسداران، کوچه شهید بهرامی